למה לבנות אתר?

[get-breadcrumbs]

אם העסק לא באינטרנט הוא פשוט לא קיים

מרבית הלקוחות יפנו לאתר האינטרנט כדי לקבל עוד מידע לפני ביצוע עסקה.

אתר האינטרנט יכול לספק לעסק שירותי פרסום, שיווק, תיעוד. למעשה הוא עובד נוסף אצלך.

  • פרסום השירותים, מוצרים של העסק
  • עמדה לקבלת פניות מלקוחות באמצעות טפסים
  • יכול להכיל טפסים להורדה ולחסוך זמן וטרחה מהלקוחות ומבעל העסק.
  • חנות אלקטרונית מאפשרת ביצוע כל העסקאות
  • אפליקציות מאפשרות ללקוחות לבצע פעולות מורכבות בזמנם החופשי. ראו לדוגמא אפליקציות שפיתחנו
  • (כמעט) כל משימה טכנית ניתן לבצע באמצעות אתר האינטרנט.

לראשונה ניסחתי תשובה בשנת 2009 …

כמה עובדות שנכתבו בשנת 2009 – היום ניתן לראות כמה אמת יש בהן.

  • האינטרנט הפך לאמצעי מספר אחר לגישה למידע.
  • נכון לתחילת 2009, בישראל גולשים 4.5 מליון גולשים ביום
    בסין גולשים 300 מליון… רק לאחרונה הם עברו את ארה"ב.
  • האינטרנט זמין כמעט לכל אחד. בסקר האחרון של TIM (ינואר 2009) התברר שבגילאי העשרה מעל 90% גולשים באינטרנט ורבים מבלים שם יותר מאשר מול הטלביזיה. המספרים יורדים ככל שגיל הגולשים עולה.
  • תקציבי הפרסום באינטרנט גדלים בעשרות עד מאות אחוזים מדי שנה.
  • לקראת הבחירות בישראל ב- 2009 המפלגות הגדולות מעוניינות לחקות את הקמפיין של אובאמה באינטרנט. הוא, כזכור, התחיל בפיגור של למעלה מ-10% מול הילרי קלינטון. לפרסום באינטרנט היה חלק חשוב בהצלחה.

המסקנה

האינטרנט הוא מדיה הטובה ביותר לפרסום ביחס עלות / תועלת. יותר מעיתון ויותר מהטלביזיה. לכן אם יש לך עסק או רעיון חשוב שראוי לפרסמו, האינטרנט הוא הבחירה המועדפת.

אנחנו בונים את כל סוגי האתרים האלה ועוד

סוגי אתרים 

ישנם סוגים שונים של אתרים למטרות שונות. ניתן לסווגם לפי המטרה אליה נועדו או לפי אפיון טכנולוגי ("דינאמי" מול "סטאטי") ברשימה לפניכם תמצאו את שניהם:

  • אתר סטאטי

    אתר אשר תכניו כמעט ואינם משתנים. מיועד ככרטיס ביקור, מודעה וכיו"ב.
  • אתר דינאמי | אתר תוכן

    אתר אשר תכניו משתנים לעיתים תכופות. העדכון מתבצע על ידי בעל האתר או ניתן כשירות על ידי Site2goal. 
  • עמודי נחיתה ו/או מיני סייט

    חלק ממסע פרסומי או כפתרון זול יחסית ומהיר. מיני סייט יכיל עד 5 עמודים עם דומיין משלו. עמוד נחיתה נמליץ להקים בתוך האתר

  • אתר לבעל עסק

    אתר המיועד למשוך לקוחות, לקיים קשר עם לקוחות ולהגדיל מכירות בהתאם לאופי העסק. 

  • בלוג

    יומן רשימות אישי או לחילופין אמצעי לחברה או ארגון לדיאלוג לא פורמאלי עם קהל הגולשים.
  • חנות מקוונת | חנות אלקטרונית

    אתר המאפשר מכירות דרך האתר באמצעות כרטיסי אשראי, הטלפון, שיקים בדואר וכיו"ב.
  • פורטל

    אתר המשמש שער לגולשים בעלי עניין משותף. ישנם פורטלים לנותני שירותים בעלי אפיון מסוים, פורטאל חדשות, פורטאל לבעלי עסקים וכיו"ב.
  • גלריות | קטלוגים

    אתר המיועד להציג גלריות של עבודות אמנים: צלמים, צורפים, ציירים וכיו"ב.
השאירו פרטים
בואו לקפה!